לרגל השקת האתר מבצעים מיוחדים!

קשקשים בשיער – כיצד לטפל?

קשקשת הינה הפרעת קרקפת נפוצה המאופיינת על ידי גרד, אי נוחות בקרקפת ומטרד ויזואלי משמעותי – הפתיתים הלבנים שנושרים מהראש, ונוחתים על החולצה.
הופעת קשקשים אינו מצב מסוכן, אלא בעיקר מצב מביך ולא נעים.

תחלופה של תאי העור היא עניין שגרתי – תאים זקנים נדחפים אל השכבה העליונה של העור, ובסופו של דבר מתים ונושרים. באופן רגיל, תחלופת תאי העור אינה נראית לעין והתאים מתפרקים ונשטפים בחפיפת השיער. אך במצבים מסוימים קצב התחלופה מהיר באופן חריג והתאים המתים המצטברים נראים כקשקשים על גבי השיער. עור הקרקפת הוא מצע גידול למינים רבים של פטריות וחיידקים, ובהם פטריית השמר מלסזיה (Malassezia Globosa). פטרייה זו חיה על הקרקפת של רוב המבוגרים הבריאים מבלי לגרום לבעיות כלשהן, ניזונה משומנים ונמצאת בעיקר סביב בלוטות החלב שבעור, שהן מקור טוב לשומן. גופם של אנשים מסוימים מתייחס לפירוק זה של שומן כגורם גירוי, ולכן הקרקפת מגיבה על ידי הגברת המהירות שבה תאי העור מתחדשים ונוצרים קשקשים. אצל אנשים ללא קשקשים, לוקח חודש שלם לתאי עור חדשים בקרקפת להתבגר, למות ולנשור מהקרקפת, אבל אצל אלה שסובלים מקשקשים תהליך זה מתרחש תוך יומיים עד שבעה ימים בלבד. מחקרים הראו שבאנשים הסובלים מקשקשים יש עלייה בשכיחות ובכמות של המלסזיה ושטיפול נגד הפטרייה מסייע להיפטר מהקשקשים.

קשקשים משפיעים על כ- 50 אחוז מהאוכלוסייה הבוגרת הכללית ברחבי העולם ונפוצים יותר אצל גברים מאשר אצל נשים.

הטיפול העיקרי בקשקשים הוא שימוש בשמפו לשיער נגד קשקשים. קיימים רכיבים שונים, בעלי יעילות משתנה, לטיפול בקשקשת ובדרך כלל שילוב רכיבים פעילים מביא לתוצאות הטובות ביותר.

העדיפות היא לשמפו נגד קשקשים המנקה ביסודיות ובעדינות את השיער והקרקפת, מרגיע גירויים בעור ומסייע במניעת קשקשים.

לטיפול יעיל ואפקטיבי בקשקשים, בחרו בשמפו טיפולי נגד קשקשים ממגוון מותגי סקין אנד מור:
נייטשר נאט שמפו טיפולי נגד קשקשים, שמפו ללא מלח המכיל שילוב יעיל מאד של רכיבים לטיפול כולל בקשקשים: חומרים אנטי-פטרייתיים Piroctone Olamine  ו Climbazole המסייעים בטיפול בגורמים להופעת הקשקשים, נלחמים בדלקת המקומית ובפטריית המלסזיה ומספקים הקלה משמעותית, וחומצה סליצילית המסייעת לפרק את הקשרים בין תאי העור המתים, וכך הם נשטפים מהקרקפת ומהשיער ביתר קלות. השמפו מנקה ביסודיות את הראש מקשקשים קיימים, מונע את היווצרותם מחדש ומרגיע את עור הקרקפת. מכיל תערובת שמנים מ- 5 סוגי אגוזים המעניקים לשיער ברק ורכות!

קמילוטרקט Plus שמפו נגד קשקשים המסייע לטיפול בשיער דליל, מנקה ביסודיות ובעדינות את השיער והקרקפת מקשקשים קיימים, מונע את היווצרותם מחדש ומרגיע את עור הקרקפת. שמפו קמילוטרקט פלוס מבוסס על שילוב של תמציות צמחים המסייעות לטיפול בשיער דליל עם פורמולה מתקדמת נגד קשקשים. השמפו מכיל שילוב יעיל מאד של רכיבים לטיפולבקשקשים: Piroctone Olamine  ו Climbazole  המסייעים לטיפול בגורמים להופעת הקשקשים ומספקים הקלה משמעותית וחומצה סליצילית המסייעת לקילוף עדין של תאי העור המתים. מועשר בריכוז גבוה של תמציות מהצמחים סרפד, רוזמרין וג’ינקו בילובה הידועים כממריצים ומאפשרים הזנה טובה יותר לשיער ושל תמציות קמומיל ומרווה המסייעים לניקוי ולהרגעת עור הקרקפת.

שביט שמפו לטיפול בקשקשים אובליפיחה ללא מלח, מנקה ביסודיות את הראש מקשקשים קיימים ע”י קילוף עדין של קשקשת בעור הקרקפת, מונע את היווצרותם מחדש ומרגיע את עור הקרקפת. השמפו מכיל שמן אובליפיחה התורם לרכות העור והשיער ומגן עליו מפני יובש, תמציות מרווה, אלואה ברבדנסיס ותה ירוק המסייעות להרגעה ולשיקום עור הקרקפת, ומועשר בפנטנול לחיזוק סיב השערה ולמניעת קצוות מפוצלים.

שביט שמפו לטיפול בקשקשים עץ התה ללא מלח, מנקה ביסודיות את הראש מקשקשים קיימים ע”י קילוף עדין של קשקשים בעור הקרקפת ומרגיע עור קרקפת מגורה. השמפו מכיל ריכוז גבוה של שמן עץ התה, תמציות מרווה, אלואה ברבדנסיס ותה ירוק המסייעות להרגעה ולשיקום עור הקרקפת, שמן רוזמרין לשמירה על מראה שיער בריא ולחיזוק סיב השערה, ומנטה לתחושת רעננות. ללא תוספת בושם.

*עבור רוב האנשים, קשקשים אינם דורשים טיפול רפואי. עם זאת, לפעמים ההתקלפות והגירוד שנראים כמו קשקשים הם למעשה מצב רפואי, כגון סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, זיהומים פטרייתיים שונים בקרקפת או אקזמה. אם ממשיכים לסבול מתסמינים לאחר השימוש בשמפו נגד קשקשים, יש להתייעץ עם רופא עור שיכול לאבחן כראוי את המצב ולהמליץ על תוכנית הטיפול המתאימה ביותר.

אנו ב-Skin and more שמנו לעצמנו מטרה להמשיך ולפתח מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ללא פשרות

שיתוף זה חשוב :)

חיפוש

 רכישה לפי מותג

לרגל השקת האתר מבצעים מיוחדים!

ראש וקרקפת

 רכישה לפי מותג

 רכישה לפי מותג

איתך לאורך כל היום והלילה

שיער וקרקפת

פנים

גוף

אינטימי

אביזרים, מארזים ומוקטנים

כל המוצרים

 רכישה לפי מותג

ראש וקרקפת

גלי עוד על המותגים